cromvik.blogg.se snart även på Dagens Medicin.

Blev häromdagen kontaktad av tidningen Dagens Medicin som tillfrågat mig om jag önskar bli gästbloggare hos dem. Det var jättekul och hedrande att bli tillfrågad. Jag har nu svarat ja. Det innebär att många av mina inlägg även kommer att publiceras på Dagens Medicins hemsida, www.dagensmedicin.se Självklart kommer min blogg även att finnas kvar på den här sidan.Jag planerar även att skriva fler inlägg om min vardag som ST-läkare och doktorand samt som tidigare att kommentera aktuella sjukvårdsfrågor.

Självklart kommer jag att fortsätta att skriva om politik, jämställdhet, miljö och alla andra frågor som intresserar mig. Liksom tidigare tar jag tacksamt emot kommentarer och synpunkter. Välkomna att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS, vad roligt!!!

2009-07-17 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0