Mer om mig

Jag som skriver heter Julia Cromvik, är född 1980 i Luleå. Bor nu i Göteborg med min man Christoffer och vår dotter Emelie, född i februari 2009. Arbetar på medicinkliniken på Sahlgrenska universitetssjukhuset, som ST-läkare inom internmedicin/hematologi. 

Den här bloggen kommer att handla om mina tankar kring mina intresseområden miljö, politik, stadsbyggnad, jämställdhet, skola, utbildning, träning och dagsaktuella frågor. 

Kom gärna med kommentarer och synpunkter!

Välkommen till bloggen!

Kommentarer
Postat av: en som ofta har rätt

vore intressant som läsare att veta varför du har tornedalen o Finland i bakgrunden. Naturligt vore det också intressant att veta ditt flicknamn

2009-06-16 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0