Snart i Studio 1 i P1.

Ett av de mest angelägna inläggen jag har gjort på bloggen är det om glesbygdssjukvård. Inlägget kom till efter min upprördhet över hur en av mina nära anhöriga behandlats. Direkt när jag hört om det hela beslöt jag mig för att driva detta vidare så att detta kom till debatt. Steg 1 var att publicera mitt inlägg här på bloggen och även på Dagens Medicins blogg så att omjämlikheten i svensk sjukvård uppmärksammas.
När jag sedan publicerat inlägget hittade jag några dagar senare ett mail i min inbox där det stod "Sveriges Radio söker dig". En av producenterna på Sveriges Radio hade läst min blogg. Nu i morse har jag talat med Helena Giege, producent på Studio 1 i P1 och nu på tisdagen 24/11 kommer programmet kl 17 att delvis handla om sjukvård i glesbygd. Om allt går enligt planerna så kommer jag och några fler då att debattera detta ämne. Missa inte detta!
Återkommer med detaljer så snart jag har mer information.

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis och lycka till!

2009-11-19 @ 15:48:59
Postat av: Julia Cromvik

Tack!

2009-11-30 @ 23:56:28
URL: http://cromvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0