Snart kommer ett inlägg om den ojämlika vården.

Som ni märker har jag inte skrivit på några dagar. Förutom långa arbetsdagar är en av orsakerna att en nära anhörig till mig blev svårt sjuk i fredags. Har därför inte varit i form för bloggande. Sedan tidigare har jag blivit upprörd över olika fenomen och företeelser i vården, men det är ingenting mot den ilska och upprördhet jag nu känner när jag har en anhörig som utsatts för den svenska sjukvården. Just nu håller jag på och finslipar på ett inlägg om detta. Återkommer strax.

Kommentarer
Postat av: Anders Nyqvist

Hej Julia



Hoppas det ordnar sig till det bästa för din nära anhörig.



/Anders

2009-10-24 @ 21:36:21
Postat av: Julia Cromvik

Tack för din kommentar Anders! Håller på at finslipa på inlägget. Det är just nu ute hos mina familjemedlemmar som "remissinstans", så att det inte blir för argt. Hälsningar från Julia.

2009-10-25 @ 13:02:17
URL: http://cromvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0