Nu var det dags!

Idag har jag gått med i Republikanska föreningen!

Kommentarer
Postat av: KA

Kul med nya inlägg!



Jag är antimonarkist. Förut brydde jag mig inte så mycket, men nu är det ett faktum. Den senaste våren har varit löjlig.



Däremot undrar jag om republik är lösningen. Kan vi inte helt enkelt bara ha en statsminister? Representationsuppgifterna är överskattade.

2010-06-22 @ 08:44:48
Postat av: Julia Cromvik

Hej KA!

Tack för din kommentar! Vad kul att du instämmer i mitt inlägg. Jag är också antimonarkist och tycker också att det viktiga är att makten inte ärvs. Håller med om att det skulle kunna vara en möjlighet att ha statsministern som statschef.



2010-08-06 @ 00:46:57
URL: http://cromvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0